-->

Terkini

KERJA KOSONG Pekerja Cafe

Saya baru berjinak2 buat business dengan membuka sebuah Cafe kecil di Sunway, Baru 2 bulan, beroperasi,sudah banyak juga duggan yang saya lalui. Bermula dengan operator, supplier yang tak sehaluan. Kini saya berhadapan dengan satu lagi dugaan, di mana partner saya pulak tidak mahulagi meneruskan usaha ini kerana, isterinya yg ghairah meusaha kan cafe, semenantara mencari org kerja.

Jadi .. saya ingin minta bantuan ahli-ahli, yang dapat recomend kan saya, saudara2 yang tidak ada kerja , yang beramanah, yg tinggal dekat dengan Bali COmmerce Square, yang boleh menjadi tukang masak cum pengurus cafe saya. Saya kini masih berkerja, jadi tak dapat nak monitor full time.

Juga saya mencari pengusaha nasi campur untuk sub-let bahagian nasi campur yg saya tidak akan buat. juga untuk nasi ayam

Kalau ada yang sudi berkongsi, sila hubungi saya dia email asmah121@gmail.com.

Saya ucapkan terima kasih kapada semua.
Insyallah ada response yg dapat meringan kan masaalah kini.

Salam
AsmahDean

Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
Disqus Comments
© Copyright 2017 Jawatan Utama di Malaysia - All Rights Reserved - Created By BLAGIOKE & Best free blogger templates