-->

Terkini

JAWATAN KOSONG Pembantu Rumah

saya ingin menawarkan kerje sebagai pembantu rumah kepada sesiapa yg berminat dan memenuhi syarat2 dibawah:-

1. Melayu, Islam
2. Wanita berumur antara 36-45 tahun
3. Sihat tubuh badan
4. Mempunyai sifat2 penyayang kepada anak2
5. Tinggal bersama saya di wangsa maju
6. Warga Malaysia sahaja-sabah/sarawak pon boleh (indon saya dah serik sebab kena tipu dan lari dari rumah)
7. Jujur dan amanah
8. Gaji permulaan RM700 dan akan dinaikkan dari masa kesemasa..
9. Cuti boleh dibawa berbincang..

Skop kerja:-
1. menjaga anak2 saya seramai 2 orang-4 tahun dan 2 tahun dan seorg lagi yg akan dilahirkan pada bulan 7 nanti.
2. mengemas rumah (segala keja rumah)- jgn risau bukan kerje yg berat2 sangat
3. memasak utk anak2 je..
4. apa2 la juga berkaitan..

saya dan keluarga boleh bertoleransi dan kami benar2 memerlukan org yg jujur yg ingin mencari pekerjaan bukan yg inign cuba menipu yer.. (sebab saya ader terima sms yg berbentuk begini)

hubungi saya - shikin 012-7099692

Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
Disqus Comments
© Copyright 2017 Jawatan Utama di Malaysia - All Rights Reserved - Created By BLAGIOKE & Best free blogger templates