-->

Terkini

CadWorx MoA at desmet ballestra



Desmet Ballestra Minyak ditubuhkan & Lemak Syarikat kejuruteraan Kumpulan Antarabangsa, berterusan dengan pelbagai projek di seluruh dunia.
  Kami mempunyai pejabat jualan dan kejuruteraan di 15 buah negara dan rangkaian perwakilan di 22 buah negara lagi.  Kami adalah Global Solution Provider untuk benih pemecahan, penapisan minyak, oleokimia, Kilang "Feedmill", surfaktan dan pasaran detergen keseluruhannya dan kami berada dalam kedudukan untuk menyediakan perkhidmatan yang berdaya saing, loji dan peralatan yang berasaskan teknologi terkini dan sumber global.  Sila layari http://www.desmetballestra.com laman web kami untuk maklumat lanjut.  Sejajar dengan program pengembangan kami, kita perlu proaktif, berdedikasi, berkelayakan dan berpengalaman calon untuk pasukan kami sebagai:CadWorx MoA
Selangor
Tanggungjawab:
· Untuk bekerja bebas untuk menyediakan paip kejuruteraan lukisan susun atur isometrik (paip 3D di CadWorx) dan dokumen bagi projek-projek mengikut kepada keperluan susun atur projek.
· Menyelaras dengan jurutera dan pelanggan untuk mendapatkan penjelasan dan kefahaman tentang keperluan teknikal.
· Menyediakan penggubalan dan sokongan teknikal
   Keperluan:Calon yang ideal akan mempunyai pengalaman dengan pemahaman infrastruktur loji pemprosesan (apa jua bidang).Sekurang-kurangnya anda juga akan memerlukan:· Kuat pengetahuan dan pengalaman menggunakan barisan produk dan CADWorx AutoCAD.
· Sekurang-kurangnya 3 hingga 8 tahun pengalaman merangka.Masa itu, sekurang-kurangnya 3 tahun pengalaman termasuk penggunaan CADWorx perisian Profesional Loji. Kemahiran maju dan pengalaman semasa dengan perisian akan menjadi satu kelebihan.
· Latar belakang dalam industri talian paip atau industri utiliti akan menjadi satu kelebihan.
· Mempunyai pemahaman istilah dan akronim industri paip
· Mengikuti isu-isu sukar dan membawa mereka kepada resolusi yang cepat tetapi teliti
· Pengalaman yang besar dalam persekitaran perindustrian, sebaik-baiknya dengan kejuruteraan mekanikal dan / atau paip proses.
· Etika kerja yang kukuh dan keupayaan untuk menubuhkan keutamaan mengendalikan tugasan projek dan tugas-tugas kerja dengan pelbagai kali plumbum dan pelbagai langkah untuk memastikan semua komitmen dipenuhi.
· Kemahiran interpersonal yang kukuh dan keupayaan untuk berkomunikasi dengan berkesan secara lisan dan bertulis.
· Kuat analisis dan kemahiran menyelesaikan masalah
  
Pemohon yang berminat dipelawa untuk mengemukakan resume terperinci untuk:  Jabatan Sumber Manusia
Desmet Ballestra (Malaysia) Sdn Bhd
Wisma Comcorp, Aras 3, No.37, Jalan Pelukis U1/46,
Seksyen U1, Temasya Industrial Park,
40150 Shah Alam, Selangor.
Faks: 603-5163 9300




Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
Disqus Comments
© Copyright 2017 Jawatan Utama di Malaysia - All Rights Reserved - Created By BLAGIOKE & Best free blogger templates